Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Saturday, April 29, 2006

Maulidur-Rasul 1427H : 11 April 2006

Sempena sambutan Maulidur-Rasul 1427H, Zam join kontigen ofis utk bersama-sama berarak dan berselawat sepanjang perjalanan. Sambutan peringkat kebangsaan tahun ni di Stadium Negara. Justeru, tempat permulaan perarakan adalah di hadapan bangunan Sultan Abdul Samad.
Seawal 6.30 pagi dah berhimpun depan ofis utk sama-sama menaiki bas menuju ke lokasi. Tepat jam 7.15, bas bertolak ke sana. Perarakan hanya akan bermula jam 8pg. Dgn rahmat-Nya, hampir jam 8, hujan telah turun dengan renyainya.. Alhamdullilah... perarakan masih diteruskan seperti biasa.. hujan renyai cuma seketika sahaja.. apabila sampai di stadium, baju yang basah telah kering...

Semua kontigen mengambil tempat duduk dan sarapan dulu. Spt biasa, menu setiap tahun, nasi lemak lauk rendang daging. Oleh kerana sambutan di buat di Stadium Negara, kuota tempat duduk yang diberikan cuma 40 org, padahal kontigen seramai 60 org. Justeru, zam dan kwn lain ambil keputusan untuk terus balik selepas sarapan di luar stadium. Hehehe.. TQ very much to R kerana sudi jemput kami di stesen monorail Hang Tuah.

1 comment:

Anonymous said...

Keep up the good work »