Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Friday, August 05, 2005

Arrgghh... tension nya... menci aa





Arrrgghhhh... tension nya... very bad day 4 me... ntah mcm mana, leh xsiden lak... Odw nak amik AP utk tgk wyg kat MidValley mlm tuh... tak pasal2 xciden lah pulak... ngan sorg awek bw kelisa. Terus je aku ajak dia ke tepi sbb x nak jln jamm. Nasib baik masa xsiden tu jln lengang skit. Kelisa tu smpt brek sbb ada lak kancil yg brek depan dia.. aku yg kat blkg neh yg x smpt nak brek.. terus je hentam bumper kelisa tuh. Terus call AP dan kata aku xsiden & tpaksa cancel nak tgk wyg, cian dia, dah tunggu kat bwh umah.. sorry lah ya AP.
Lepas bincang skit ngan dia, setuju je nak repot polis.. ye laa.. keter aku teruk gak rosak.. x larat aa nak bayar sendiri. Nasib baik aku member AAM, terus call dan dia pun nak hantar panel dia utk check. Keter aku mmg x leh nak jalan lagi sbb radiator bocor kot. Dah jadi panas.. kena tow lah ke balai polis PJ. Lambat ke sana sbb awek tu dok tunggu kwn dia.. sbb dia pun x sure nak buat apa. Sampai kat balai dlm jam 10pm. Ramai gak org yg dtg buat repot. Hmmmm... Lepas buat repot, pi jumpa IO.. kena saman lah lagi.. hampeh. choi jer... Dah ada 2 saman neh yg x bayar lagi.. nasib baik yg hari tu terlepas.
Kat balai, aku sms kat LB lak.. kot2 dia leh dtg amik dan send aku balik umah... nasib baik lah dia free gak.. dlm jam 12am gak lah baru aku sampai umah...
Petikan Laporan Polis : "Pada 4 Ogos 2005 lebih kurang jam 8.15pm, saya sedang memandu kereta Proton WJL*** dari rumah ke Pantai Dalam. Semasa di Jalan Damansara, sebuah kereta Perodua Kelisa NBM**** membrek secara tetiba. Saya cuba membrek tetapi perlangaran tetap berlaku. Saya tidak mengalami sebarang kecederaan. Kerosakan pada kereta saya adalah lampu besar, signal, radiator, bumper dan kerosakan lain yang saya belum pasti."

3 comments:

kbs said...

sian kor... apo nak buek.. lain kali pandu jgn rapat sgt

Anonymous said...

Keep up the good work » » »

Anonymous said...

What a great site »