Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Friday, October 03, 2008

Selamat Berangkat Cik Min .....

Malam ni.. jam 11.40 mlm.. Cik Min akan berlepas ke London untuk menyambung pengajian di Durham University... Huhu.. x sempat nak jumpa ko sebelum ko pi... cik min, baju ko tuh betul ker nak wat wakaf kat aku? hehe.. jgn lupa kad2 member ko tuh ek.. hehee... Hilang aa teman melancong zam.. tapi x per.. cuti2 semester ko nanti, kita set cuti2 ronda asean lagi ek.. bila dah cukup bajet, aku pi sana, kita ronda2 sana pulak... doakan laah rezeki yg melimpah kat aku ni.. leh aa aku smpai juga di negara org kat sana.. huhu.. terpaksa aa mula menabung dlm tabung ayam neh...

2 comments:

SeMiN said...

TQ TOK WAN!!!!!

aku dah selamat sampai di bumi durham nie... tp...hiiiiiii... sejuk... menggigil-gigil aku dibuatnya... masih dalam proses penyesuaian kot....

N E Way thanks 4 de support, i really appreciate!

SeMiN said...

Tok wan... lama ko tak update blog... bz kerrrr?