Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Monday, July 04, 2005

Sedara Jauh Datang...

Hmm.... hari ni (4 July) sedara jauh dtg... mai dari Medan... ada lah 8 org semua... dia org fly dari medan ke penang.. then naik bas ke KL. turun Hentian Duta... oleh kerana Jln Duta tu x lah jauh sgt dari umah.. aku tunggu jer lah dia org call.. baru gi amik.. malas aa nak tunggu lama kat situ.. sbb x sure jam brp sampai...

Oh yer.. pada yg x tahu tu... datuk & nenek aku asal org Padang, Sumatera... aku budak Minang. hehe. but my parents dedua dah lahir kat KL ni... so.. jgn ada molots celupar nak kata aku ni PATI.. :p
masih punya sedara di Padang dan Medan.... tapi aku cuma prnh lawat ke Medan je.. sempat gak lah ke Brastagi dan Danau Toba. Teringin nak gi Padang.. mereka kata lawa.. ntah laa...

No comments: