Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Thursday, November 10, 2005

2 show 1 hari

Sempena musim raya tahun ni, byk pulak show yg menarik perhatian aku di pawagam... sementara masih cuti raya yg panjang tu, aku pun book lah 2 show utk 1 hari .. pastinya aku pilih ari rabu lah coz murah skit.. RM6 je... dan pwgm yg aku pilih pastinya TGV 1 Utama.... aku prefer TGV dr GSC.. kekwn aku AP & LB pun kata gitu. hehe...
Pastinya setiap kali nak tgk wyg ni, aku akan booking dulu.. lebih mudah dr beratur pjg2 tu... dan booking thru TGV much better coz kita boleh pilih seat sendiri... show pilihan aku hari tu adalah Zorro 2 dan Salon. aku book je dedua .. kalu rasa sempat tgk lah dedua, kalu tak, 1 je dah cukup... so, Zorro aku book jam 6.50pm dan Salon jan 9.50pm. Ni 2nd time aku tgk 2 show 1 hari.. 1st time dulu aku buat dah lama.. semasa harga diskaun Rabu ni diperkenalkan.. tgk kat TGV KLCC. Korg leh tgk keratan tiket sebelah tu ada 2 .. coz aku x akan tgk sorg2 nyaa... Aku tak reti nak komen2 dedua citer tu.. tapi aku mmg enjoy show nya...



Zorro 2

Salon

1 comment:

Unknown said...

Enjoyable. I hope you will stop by to visit our online shopping Enduring Collections. An internet shopping experience. Whether you are shopping for fine china or other items and gifts, you will find a large choice here.