Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Thursday, November 17, 2005

Exam - Bahagian II

Alhamdullillaah... dah habis azab exam tadi.... mmg killer paper aaaa..
soalan2 tahun ni nampak mcm senang skit kalu compare ngan tahun lepas punya... soalan lebih fokus... tapi apakan daya aku... x terbaca pun aku semua topik2 tuh... so, aku pun tembak2 jugak laaah mana yang aku rasa aku leh jawab.... yang mana mmg aku gunapakai skrg kat ofis tu leh aa jwb... tapi bila bab tanya soalan2 teori.. tu yg pening tuh... nak bagi definisi? huh.. aku belasah jer... harap2 kena sipi2 pun ok gak laa... hehehee....
apa2 pun.. dah lepas azab tahun ni.... tahun depan last chance aku laaa... kalu tak lulus gak nx year, x confirm aa aku...... uwaaahhh....
mcm mana lah aku nak lulus kan.. study pun malas... pagi td nak exam pun, sempat lagi pi tgk wyg mlm td.. hehee... aku pi tgk Just Like Heaven... best ooo.. kelakar pun ada... touching pun ada... best banget oo.. x sesia aku gi tgk mlm td.. hahahahahaaaa.

1 comment:

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »