Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Friday, November 11, 2005

Koleksi...

Aku mmg hobi buat koleksi keratan-keratan tiket tempat yg aku pergi... simpan bebaik dalam album.. la ni dah ada 2 album tiket yg aku simpan sejak tahun 1996. Antara tiket yg aku simpan tiket wyg, boarding pass, konsert, teater, dll. Tiket terawal yg aku ada adalah tiket wyg Mission Impossible, 08.08.96 di TGV 1 Utama. Aku tak puas hati dgn tiket skrg ni coz dakwat ribon yg diorg guna x kekal... byk tiket2 wyg aku dah jd putih je coz dakwat nya dah 'menghilang'. Dah tak boleh baca cetakan tiket tuh. Bengang betul aku.... maybe aku patut tulis surat kat TGV & GSC kot... apa pandangan korg? Ok laah.. chow.

Suka tgk konsep design tiket Sinaran/Komposer
Short course ke Tokyo dan Chitose

Tiket wayang


Tiket F1, Sepang 2001

No comments: