Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Wednesday, November 16, 2005

Exam

Perh... lepas dah beban 1 paper exam td... eh.. korang jgn ingat pulak yg aku ni sambung study.. hehe... exam tu exam kerja aku ni hah.. tahun lepas dah amik, tapi fail.. tu yg kena amik lagi tahun ni... ada 2 paper yg kena amik.. tadi baru lepas paper 1, nasib baik tahun ni dah tukar objektif... atleast semua soalan terjawab laah.. walaupun baling dadu ke, tembak ker.. hehee... janji terjawab... paper tadi senang sikit laa.. kalau tak baca pun leh guna common sense jer....
Killer paper esok nya.. paper 2.. soalan subjektif mengenai tugas aku sekarang ni laaah.. pasal ICT. 12 soalan, jawab 5 dalam masa 3 jam... ntah laa... tak tahu lah leh buat ke tidak.. amik cuti 2 hari isnin & selasa, konon nak study tapi byk nya halangan.. ditambah pula ngan aku ni yg mmg malassss nya nak study semula... tahun lepas mmg aku tak study langsung pun... mmg x leh jwb laa.. semua topik dah lupa, ada gak yg mmg x pernah belajar pun.. walaupun masa kat U dulu... apa yg belajar masa U dulu, mana nak ingat dah.... kekwn ada gak lah bagi nota slide budak2 U skrg ni.... baca sendiri dlm slide pun pening jer.. x faham langsung....
Toooollooooooooooooooooooooong......... x de soalan bocor ker? ekekekke

No comments: