Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Wednesday, December 28, 2005

Baik Punya Cilok...

Hehehe... ptg td baru je lepas nonton filem ni..... memang lain dari filem melayu yg lain... idea afdlin mmg best... mmg best giler... pecah perut reramai kat dlm panggung tu.. ekekeke.. aku dah jd peminat filem2 arahan afdlin sejak filem Buli dia tu..... BPC mmg syok... paling aku suka watak awie (Bob KP)... very selamba aa diaorg neh... yg mana x tgk lagi tu, pi lah cuba2 jenguk tgk filem melayu ni... Link ke Blog Afdlin Shauki

3 comments:

Asmadi said...

aku pun dah tgk filem ok juga ada part yang melelat juga paling aku suka org kelate cakap org putih kelakar giler eheh ":)

Anonymous said...

hahahhaha... betui tu madi...
aku ngan abg zam gelak sakan...
muakakakakakka...

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Ford taurus ignition switch Web site development greater manchester Toyota land cruiser 2006 Gofeed ppc search Jogging clipart