Ceritera Kita ;-) Aku, Kamu dan Mereka

Friday, January 20, 2006

Madah

"Jika hari ini aku terlalu gembira, sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah.
Jika ku bersedih tanpa kata, pujuklah aku dengan tarbiyyah Pencipta.
Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga.
Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera.
Jika pernah hatimu terluka, luahkanlah agar aku berubah.
Dan jika esok ku lena tanpa terjaga, iringkanlah lenaku dengan kalungan doa.
Berjanjilah sahabat, ukhuwwah kita untuk selamanya."

- fwd sms by Asta. TQ

3 comments:

Anonymous said...

best regards, nice info natarule green tea herbal weight loss pills diet pills online

Anonymous said...

Excellent, love it! » » »

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »